Karel Ips420 Ip Santral Fiyat ve Modelleri

Karel Ips420 Ip Santral

Karel IPS420, IP Santral ve Çağrı Merkezi

2 Adet analog dış hat FXO

1 Supervisor 2 Operatör 100 IP abone 30 Sip Hat Dış Desteği

Karel IPS400 , IP Santral özelliklerinin yanında temel IP çağrı merkezi özelliklerini birlikte sunan IP iletişim çözümüdür. Avukatlık büroları, turizm acentaları, satış ofisleri gibi müşteri hizmeti sunan küçük ve orta büyüklükteki işletmeler için kolay ve etkin bir iletişim sağlar. IPS400 Serisi başlangıç paketinde 30 SIP dış hat/ 100 IP abone, 1 supervisor, 2 operatör olup, 5 analog porta kadar TDM hat desteği sağlar. Tüm modeller 60 IP Dış Hat ve 500 IP abone kapasitesine büyüyebilir. Model bazında başlangıç kapasiteleri :

• İki adet ethernet portu desteği sayesinde ayrı ethernetten SIP trunk hattı sağlayabilen operatörlerle kullanım imkanı sunar

• Aynı anda konuşabilen IP abone sayısı : 140 (Ses kayıt aktifken 70)

• Kodekler : G.711 A-law/U-law, G.722, G.729A/B, iLBC, GSM, T.38

• Entegre ses kayıt sistemi (Ürün üzerinde 20.000 dk ses kayıt ve sesli mesaj kapasitesi mevcuttur)

• Ses kayıtların USB disk’e kayıt imkanı

• Entegre robot operatör ve sesli mesaj servisleri

• Sesli mesajların ve ses kayıtlarının e-posta ile paylaşımı

• Kuyruk yetenekleri • Operatör ve süpervizör arayüzleri

• Mini CRM • Gelişmiş raporlama

• WebCM ile görüşmeleri raporlama

• Karel Mobil uygulaması ile akıllı telefonlardan santral abonesi olarak dahili numara ile görüşebilme

• Bilgisayara yüklenen yazılım tabanlı telefon ile internet üzerinden görüntülü iletişim, konferans ve mesajlaşma imkanı

• Abonelerin meşguliyet ve durum bilgisini görüntüleme,

• Karel ve farklı marka IP telefonlar içİn oto-provizyon desteği sayesinde kolay uç birim yönetimi (Desteklenen markalar ve modeller için satış bölümümüzden bilgi alınız.).

• IP aboneler ve dış hatlar arasında görüntülü görüşme imkanı

• 100'ün üzerinde programlanabilir kullanım özelliği

• Özel telefon setleri ve standart telefonlarla uyumlu kullanım

• Web arayüzü üzerinden telekonferans yönetimi

• Çoklu dil desteği (IVR üzerinde Türkçe, İngilizce, Almanca, Çince, Fransızca, Rusça, İspanyolca, İtalyanca entegre dil desteği)

• Güvenlik duvarı

• İnternet üzerinden otomatik güncellenme

GELİŞMİŞ İLETİŞİM ÖZELLİKLERİ

• Gelen çağrıların kuyrukta bekletilebilmesi ve sıra numarasının okunması

• Mini CRM’ de kayıtlı kişi aradığında tüm kullanıcıların telefonlarında ve operatör web arayüz ekranında arayan kişinin bilgilerinin görüntülenmesi

• Dış hatta yapılan cevapsız/meşgul çağrılardan geri arama geldiğinde arayan kişiye otomatik olarak yönlendirme

• MiniCRM’de tanımlı müşterilere özel yönlendirme dahili numarası tanımlayabilme. Böylece müşteriden gelen çağrı otomatik karşılamaya bağlanmadan direk ilgili dahiliye veya kuyruğa yönlenir.

• MiniCRM’e girilen onbinlerce kaydın sistemdeki IP telefonlar tarafından rehber olarak kullanılabilmesi

• Abone bazlı rehber grupları oluşturabilme (Her abone için farklı rehber sunulabilir)

• Anons sistemi olarak kullanım imkanı (Destekleyen IP telefonların tek tuş üzerinden toplu olarak otomatik açılması ve anons yapılması)

• Gelişmiş Şef Sekreter senaryoları

IVR YETENEKLERİ

• Çoklu dil desteği

• Esnek ve çok seviyeli alt menü seçenekleri

• Dış hatlara farklı robot operatörlerin devreye alınabilmesi

• Kuyruk desteği

• Sırada bekleyen kişiye sıra numarasının okunması

• Dış hatta yapılan cevapsız/meşgul çağrılardan geri arama geldiğinde arayan kişiye otomatik olarak yönlendirme

• Sesli mesajların e-posta ile paylaşımı

ÇAĞRI MERKEZİ ÖZELLİKLERİ

Entegre Çağrı Merkezi sayesinde küçük ve orta ölçekli kurumların da gelişmiş bir çağrı merkezi kullanması artık ekonomik ve mümkün: 2 operatör ve 1 süpervizör arayüzden IPS400 sisteme login olabilirler. Operatörler kuyrukta bekleyen çağrıları görebilir, molaya çıkabilir, kişisel raporlarına ulaşabilirler. Süpervizör çağrı trafiğini canlı izleyebilir, operatörlerin görüşmelerinin arasına girebilir, gelişmiş raporlarla sistemin ve çalışanların verimliliğini takip edebilir.

• Mini CRM

• Hızlı ve Esnek Çağrı Dağıtımı

• Web Tabanlı Arayüz • Etkin Operatör Yönetimi ve Uzak Operatör Bağlantısı

• Mola ve Mola Raporlaması

• Operatör Raporları

• Gelen ve iptal Çağrı Raporları

• Kuyruk Raporları

• Web Tabanlı CRM Uygulamalarıyla Pop Up Entegrasyonu

karel-ips441-ip-santral

Karel IPS420, küçük ve orta ölçekli işletmeler için tasarlanmış bir IP PBX'dir (özel şube santrali). Aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli özellikler sunar:

Analog telefonlara veya faks makinelerine bağlanmak için 2 FXO analog bağlantı noktası
Bir IP telefona veya başka bir VoIP cihazına bağlanmak için 1 FXS analog bağlantı noktası
100'e kadar IP abone (dahili kullanıcı)
30 adede kadar SIP dış hat (dış hatlar)
Entegre sesli mesaj
Arama kaydı
Çağrı yönlendirme
konferans görüşmesi
kuyruk
Raporlama
Karel IPS420 ayrıca aşağıdakiler gibi bir dizi gelişmiş özellikle donatılmıştır:

Mini CRM
WebCM
Karel Mobil
Diğer Karel ürünleri ile entegrasyon
Karel IPS420, çok çeşitli işletmelerin ihtiyaçlarını karşılayabilen güçlü ve çok yönlü bir IP santraldir. Kullanımı ve yönetimi kolaydır ve işletmelerin iletişimlerini ve üretkenliklerini geliştirmelerine yardımcı olabilecek çeşitli özellikler sunar.

İşte Karel IPS420 kullanmanın avantajlarından bazıları:

Uygun maliyetli: Karel IPS420, küçük ve orta ölçekli işletmeler için uygun maliyetli bir çözümdür. Geleneksel PBX sistemlerinin maliyetinin çok altında çeşitli özellikler sunar.
Ölçeklenebilir: Karel IPS420 ölçeklenebilir olduğundan işletmeler, ihtiyaçları arttıkça kolayca kullanıcı ve özellik ekleyebilir.
Kullanımı kolay: Karel IPS420'nin kullanımı ve yönetimi kolaydır. Kullanıcı arayüzü sezgiseldir ve gezinmesi kolaydır.
Güvenli: Karel IPS420, şifreleme ve kimlik doğrulama gibi özelliklerle güvenlidir.
Güvenilir: Karel IPS420, yüksek çalışma süresiyle güvenilirdir.
Küçük veya orta ölçekli işletmeniz için bir IP PBX arıyorsanız, Karel IPS420 mükemmel bir seçenektir. Uygun maliyetli, ölçeklenebilir, kullanımı kolay, güvenli ve güvenilirdir.

Fiyat Teklifi İsteyin

Lütfen formu eksiksiz doldurunuz.