Karel IPCS İp Çağrı Merkezi Yazılımı
Sunuculara Kurulabilen Yazılım Tabanlı Ip Santral ve Çağrı Merkezi
IP Çağrı Merkezi Call Center Çözümü
Standart sunuculara kurulabilen yazılım tabanlı ip santral ve çağrı merkezi çözümü
Esnek, Ölçeklendirilebilir, Genişleyebilir Sistem
-
İşletmelerin kendi sunucularına veya bulut sunucusuna yüklebilir.
- IP altyapı sayesinde mekandan bağımsız hizmet verilebilir.Operasyonu farklı lokasyonlara yayarak işletme maliyetlerini düşürür.
- Esnek çağrı dağıtım senaryoları ve ses işleme uygulamaları sayesinde müşterilerin bekleme sürelerini kısaltır.
- Tüm görüşmeler ek bir donanıma ihtiyaç duymadan kayıt altına alınıyor ve bu kayıtlar istenildiği an dinlenerek olası ihtilaflar engellenebiliyor.
- Karel IP Çağrı Merkezi’nin kendi içinde barındırdığı Mini CRM uygulaması sayesinde müşterilerle kurulan her temas kurumsal hafızaya kaydediliyor, müşterilere hızlı ve tutarlı bir hizmet deneyimi yasatılıyor.
- Satış, is takibi, müşteri memnuniyeti takibi, müşteri bilgilendirme, randevu takibi, kampanya düzenleme ve anket çalışması gibi amaçlarla dış aramalar yapılabilir.
- Çağrı merkezi yöneticileri kendilerine özel tasarlanmış ekranlar sayesinde çağrı merkezi operatörlerini web üzerinden, mekandan bağımsız olarak yönetebiliyor.
- Kapsamlı, gerçek zamanlı ve esnek raporlama sistemi ile kurum ve personel verimliliği kontrol ediliyor, müdahaleler hızlı ve etkin şekilde gerçekleştiriliyor.
- Sistem aktif ve pasif olarak konumlandırılan sunucular arasında sıcak geçiş yapabilir.Kesintisin İletişim.
- Yönetilebilen Operatör + Supervisor Sayısı: 4.000
- Dış Hat Sayısı SIP PRI Karışık: 3.500
- Eş Zamanlı Giriş Yapmış Operatör Sayısı: 1.000
- Saatte İşlenen Maksimum Çağrı: 20.000
- IVR Alt Dallanma Sayısı: 250+
- Tek Sunucuda IVR Lisanslama: 50
- Supervisor Es Zamanlı Ses Kayıt Dinleme: 35
- Eş Zamanlı Ses Kayıt: 1.000
- CDR Satır Sayısı: 10.000+
- Pick Up Group, Yönlendirilen Telefon: 5.000+
- Zaman Tablosu: 200+
- 3 Yönlü Konferans: 100+
- Kuyrukta Bekletme: 400+
- ISDN PRI, Analog hat ve SIP trunk desteği, SBC desteği
- Masaüstü ve yazılım tabanlı telefonlar
- Turizm ve Rezervasyon Uygulamalarıyla Entegrasyonlar
- Belediye Beyaz Masa/Mavi Masa Uygulamalarıyla Entegrasyonlar
- Hastane Randevu Sistemi Entegrasyonları
- Hukuk/Borç Takip Çözümleri Entegrasyonları
- Dağıtım Kurumlarına Özel Hizmetler
- Müşteri Memnuniyeti ve Kalite Yönetim Senaryoları
- Oracle Siebel CRM
- Oracle RightNow CRM (Bulut)
- Microsoft Dynamics
- SAP
- Salesforce
- Logo CRM
- Next4biz
- Windesk
- ZOHO CRM
- API entegrasyonları
- PC Softphone ve Mobil Uygulama Entegrasyonları
- IVR entegrasyonları
- Özel servislerle uygulamaların çapraz kullanımının sağlanarak değerli veri üretilmesi
- TTS (Text To Speak – metni konuşmaya çevirme) teknolojileri sayesinde konuşan özel yazılım geliştirme (Speech BOT’ların) hizmetleri
- ASR (Automatic Speech Recognation – Sesi metne dönüştürme) teknolojileri ile ses kayıtlarının metne dönüştürülmesi, konuşmanın IVR içerisinde algılanması senaryoları hizmetleri